Pravijo, da je trendom potrebno slediti, saj nas v nasprotnem primeru povozi čas. V splošnem je težko točno določiti, kdaj je pravi čas za prenovo spletne strani. Manj obiskov, statični obiskovalci, zmanjšano povpraševanje so le nekateri od razlogov za prenovo . Kadar spletna stran ne podpira ciljev organizacije je potrebno razmisliti o prenovi.
Preden pa se lotite prenove spletne strani je potrebno premisliti o vzrokih prenove in ciljih, ki jih želimo s prenovo doseči. Podjetja skozi čas dopolnjujejo ponudbo – pomembno je, da vsebine na spletni strani ne zaostajajo za dejanskimi spremembami vašega posla.
Morda pa na vaši strani manjka nekaj funkcionalnosti in se uporabniki ne znajdejo. Neskladje s sedanjo in prihodnjo poslovno politiko, zastarela in neatraktivna oblika, drago in komplicirano vzdrževanja, drobne napake in notranja neskladja, premalo želenih in vse več možnih novih funkcij… Vse to in še več je lahko razlog za odločitev o prenovi spletne strani.
Izhajamo iz načrta in najprej preverimo osnovne predpostavke pri izdelavi spletne strani ali trgovine:
- želene cilje,
- vsebino in obliko
- enostavnost navigacije in uporabe,
- optimizacijo za iskalnike,
- merljivost želenih učinkov,
- povezave s socialnimi omrežji·
- marketing,
- vzdrževanje.
Potem sledi še prenos prejšnjih ali spremenjenih vsebin. Po navadi je ves postopek bolj definiran in se ga praviloma lahko lotimo po kaskadni metodologiji.
Izbirate lahko med številnimi predlogami spletnih strani ali pa se izdela povsem po vaših željah in zahtevah. Nekatere izmed oblike (predlog) si lahko ogledate TUKAJ.