Spletna stran je že zdavnaj postala nepogrešljivi del poslovanja vsake organizacije. Seveda je odvisno od poslovnih potreb a se jo vsekakor lahko uporabi za vsaj neko od funkcij v procesu enosmerne ali dvosmerne poslovne komunikacije:
- Vizitka, kratki opis delovanja organizacije
- Katalog ponudbe storitev in izdelkov
- Spletna trgovina
- PR orodje
- Učni pripomoček, kjer je shranjeno pisno gradivo, video material, posneta predavanja
- Marketing orodje kot del CRM lijaka
- Mesto za javno ali pol-javno komunikacijo s strankami: zbiranje pripomb, priporočil, idej, reševanje problemov
- Zaposlitvena podstran ali portal
- Servisna stran za zbiranje in reševanje reklamacij
- Interno socialno omrežje
- Odlagališče datotek
- Dokumentni sistem
- Mesto za skupno delo in delo na projektih
- …
|
Z delovanjem v oblaku se podirajo meje v razmišljanju in je vedno več funkcij, ki se lahko prestavijo v virtualni prostor.
Zato je spletno stran smiselno vključiti v strategijo podjetja in z njo ravnati kot z enim od virov, ki dela 24 ur na dan 7 dni v tednu (24/7).